Weekend

Hej! Har precis kommit ut ur duschen, sitter och äter jordgubbar och fick lite tid över till att blogga innan vi ska äta kvällsmat så tänkte skriva lite kort om min helg.
I fredags slutade jag typ vid 12.30 så tog bussen hem och red, fixade lite i stallet och sen hoppade jag in i duschen och förberedde mig för myskväll fråmför netflix. 
I lördags gick jag upp straxt innan 10 och packade och fodra hästarna innan mormor kom vid 10.30 och skjutsade in mig till bussen. Mamma hämtade upp mig vid bussen och vi åkte till lägenheten, tog en snabbdusch och åt frukost innan vi gick ut på stan. Var först inne på Anna Engman och beställde en ny bh till mig, köpte en där på rean för några veckor sen, och nu använder jag knappt någon annan bh, så beställde en likadan fast svart. Efter det gick vi till debut fick med mig ett par vårskor från Michael Kors. Gick i någon affär till innan vi gick och åt på Texas Longhorn. Sen gick mamma och Johan iväg på bio och jag tog ett varv på stan och köpte med mig lite gott till kvällen innan jag mötte upp Marielle. Senare på kvällen åt vi på McDonalds innan vi gick och kollade på Fifty Shades of Grey, den var faktiskt bra, fast tycker nog böckerna är bättre. Sen gick vi hem till lägenheten och mös.
Idag vakna jag typ vid 9, väckte Marielle och låg o chilla ett tag, sen bestämde vi oss för och gå och skaffa nåt att äta så vi gick till ica och köpte sallad. Sen gick Marielle till bussen och mamma kom och hämtade mig, åkte förbi xxl och köpte nya stövelstrumpor från Hvpolo, sen var vi inne på hööks en snabbis och fick med mig en tävlingstopp från Spooks. Sen raka vägen hem och böt om och packade in hästen i transporten och åkte iväg till ridhuset för träning. Och träningen har ja tänkt skriva i ett separat inlägg.
Efter träningen fick Bella stå och äta en stund och torka, gick upp sen och tvätta o la om hennes sår, borsta av henne och böt täcke. Mamma och Johan var snälla och mockade åt mig. Hjälpte morfar med att mocka åt små tjurarna innan jag gick in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0