Godmorgon!

Godmorgon på er allihopa! Blev klar tidigt idag så fick tid över till att blogga nu på morgonen. 
Ska alldeles strax bege mig till skolan för en rätt skön dög, har svenska först vi 10 över 9 och efter det har jag ställningskurs, får se sen om vi ska ha måleri också. Sen när jag kommer hem idag ska jag rida ut på Bella och efter det ska jag på dressyrkurs med klubben. Sen ska jag sova hos min moster.
I morgon bitti kommer hovslagaren som ska sko min mosters ponny och Bella så ska gå med ponnyn från dom hem till mig, eftersom både mamma och min moster jobbar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

åh så ballt med orange på en skimmel! :D så snyggt!

Svar: Ja visst är det snyggt!! 😍😍
Josefin Blomberg

2015-03-02 @ 19:53:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0