I'm back

Hej och förlåt för dålig bloggning men min telefon har pajat och har haft datorn hos pappa över helgen då han har fixat photoshop till mig. 
I fredags var jag på vårdcentralen på förmiddagen, tog sänka, lyssnade på lungor och sånt där, läkaren tyckte jag lät bättre så nu är jag fri från både penicillin och kortison. Dock så lever jag fortfarande på mollipect på dagarna och cocillana på nätterna, skithosta...  Skrittade ut en sväng på Bella sen bjöd jag hem mormor och morfar på mat senare på kvällen.
I lördags gick jag upp vid 8 och pallrade mig ut till stallet och gjorde i ordning Bella för en uteritt. Mötte jägare, råddjur i full fart med en skällande hund efter men hon höll sig i skinnet. Travade så mycket jag kunde och kunde til och med ta galopp på en stig i skogen för det var isfritt!
Var ute ungefär en timma, superskönt! Sen mockade jag och gjorde klart stallet och gick in och duschade, 11 kom farmor och vi åkte in mot Örebro, åt mat först och sen vidare till Möllero Ridsport där jag lämnade in min dressyrsadel för försäljning + lite ridkläder och ett träns. 
Efter det skjutsa dom in mig till stan och jag inväntade Marielle, vi beställde hem kinamat och lite senare gick vi upp på stan och kollade på Taken 3, kan rekommendera den! SUPERBRA! Sen igår slappade vi mest bara, käkade pizza och umgicks. Hade tänkt rida på kvällen när jag kom hem men mitt revben sa ifrån. 
IDag åkte jag till skolan men fick åka hem då jag inte pallade av att va kvar där, mitt revben har gett upp så ska försöka få en röntgentid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0