Dagens ridpass

Har pluggat hela förmiddagen och sen sov jag en stund för fick världens huvudvärk, kändes som jag skulle få migrän. 
Såg sen att det regnade så tänkte skippa ridningen idag, men ändrade mig lika snabbt och tog på mig overallen och gummistövlar och gick för att hämta in Bella. Blev varken intervall träning eller klättring eftersom det regnade och jag vill inte ge mig ut på ett snötäckt gärde då eftersom hon inte har snösulor. Så jag red ut istället och höll mig på vägen, travade från grannen och upp till mormor och morfar, bröt bara av i en brant nedförspacke annars höll vi ett jämnt lungt tempo hela vägen. Vände där och skrittade en bit gjorde halt och ryggade för att få henne mer uppmärksam för halterna, sen började jag trava och gjorde samma sak där, sen tog jag galopp och galopperade 5 galoppsprång sen gjorde jag halt och ryggade 5 steg sen tog jag ny galopp och likadant där. Sen travade jag av i ett lugnt tempo på långa tyglar, supernöjd med henne idag ♥
 
 
Ser ni vad mörk hon var där??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0