Småskutt

Hej allihopa! 
Kom precis hem från ridhuset, red fram i skritt och jobbade med att flytta henne i sidförande rörelsen så hon verkligen fick jobba med baken, sen började jag trava och gjorde samma sak där, gjorde även små volter och koncentrerade mig på vart hon hade baken. Sen fattade jag galopp, galopperade på en stor volt när jag kände mig klar där la jag in ett hinder på volten, kanske var 50cm så inget svårt. Sen hoppade jag ett räcke på ca 70-80cm snett igenom innan jag gick på och hoppade en linje, räcke, 4galoppsprång sen kombination med räcke in och oxer ut. sen tog jag av gummisnodden och skrittade lite innan jag tog lite trav och sen galopperade på volt och kände så hon var ordentligt lösgjord, sen kom jag in vänster varv och hoppade snett genom på vattenmattan och gick in på en högervolt och hoppade snett genom över ett räcke så det blev som en åtta. Det gjorde hon super, lite svårare på vänstervolten, men sista gången vart mycket bättre. Avslutade med att hoppa en linje. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Horning

Fin blogg :D

Svar: åh tack så mycket! :'D
Josefin Blomberg

2015-02-22 @ 15:56:02
URL: http://fridahorning.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Detta måste vara en släkting till min pålle eller är jag helt ute och cyklar?
Vad har hon för stam? :)

Svar: Hej! Ja dom var väldigt lika.
Hennes mamma Babsan är nordsvensk/akhal-teké och hennes pappa är Pascal och halvblod, farfar är dressyrhingsten Toscamoon!
Josefin Blomberg

2015-02-23 @ 20:43:58
URL: http://www.nouw.com/sofiasmedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0