Dålig blogging

Hej, får ursäkta att jag inte har bloggat i helgen men har faktiskt inte orkat. I fredag höll jag på att försova mig, men hann precis med bussen. När jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och sov en stund, mamma kom hem senare och gjorde stallet åt mig. I lördags va jag uppe straxt innan sju och duschade, för klockan 8.00 skulle vi samlas i stan för att åka till boda borg med några klubbkamrater. Väl framme började vi med att fika och dela upp oss i olika lag, jag var tillsammans med Hanna och Minna, alla vi tre rider i storhästlaget, saknade de andra tre medlemmarna men de hade fått förhinder, sen var några från ponnylaget i ett lag och sen var föräldrarna ett lag. Planen var att vi skulle åka därifrån vid 13, men vi stannade kvar till 15-16, gjorde 21/25 banor för mer orkade vi inte, kan erkänna att jag har världens träningsvärk idag. När vi åkte hem gick vi in på marieberg en sväng och mamma och jag klippte oss, fick även med mig hårolja och silicea hem. Åt på chilli wok innan vi åkte hemåt, plockade upp Alva på vägen hem också. Idag vaknade vi till massor utav snö, sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Örebro, inne i örebro köpte jag tre par trosor och en bikinitopp, vi åkte vidare till marieberg och började med att äta på pacos, sen tog vi några varv där, fick med mig ett nagellack, en reflexbrösta och novabett hem. Släppte av Alva på vägen hem. Direkt när vi kom hem böt jag om fort sen ut till stallet och packa ihop utrustning för att bege oss till ridhuset. I ridhuset plockade jag upp 7 studs, red fram henne i alla gångarter sen kom jag ett par gånger på studsen åt båda hållen. En mycket effektiv helg och nästa blir likaså! Superkul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0