Vem är jag?

Tänkte skriva lite kort om vem jag är för er som inte vet det. 
Är en tjej född sommaren 1998, bor i södra Närke i en liten håla som heter Askersund. Där bor jag tillsammans med min mamma, bror och hennes kille. 
Minaintressen är som ni kanske har märkt framförallt hästar, sen har jag även ett intresse utav fotografering.
Började på ridskola som liten och fick min egna ponny när jag var 6år, och sen dess har jag ridit regelbundet, fick en foderponny när jag var 11år, sen har jag även ridit min mammas fjording. 2012 fick jag min nuvarande häst, men då bara på foder. Köpte henne först september 2013. Har tävlat upp till 1m, startat startfälttävlan 60cm med alla momenten. Ridit en programridning och en pay and ride. Hoppat flertalet pay and jumper både på ponny och häst.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0