6/8

Vaknade straxt efter 7, drog mig en stund och gick ut till stallet. Gav Bella och Vera hö och sen lastade vi Gliden, Mixed, Picolina och Music och åkte in till Axevalla. Jag red Gliden och dom andra tre kördes av Camilla, Frida och Birgitta. Red först 4 varv på motionsslingan tillsammans innan dom körde ner på rakbanan och jag förtsatte med två varv till på slingan. När vi var klara där blev det bråttom hem och slänga i sig lite käk innan vi åkte till andra stallet och hade visning på Fenomen. 
Sen plocka jag in Chess och Topsy så red jag och frida dom lite inne på banan. Sen hade vi en visning till på Prins, Evita och Fenomen. När hon hade åkt tog jag in Waterloo och väntade in Elsas kompis. När hon kom gjore vi i ordning hästarna och barnen red. Sen kom Frida och Camilla tillbaka och red ut på unghästen medans jag och Moa vattnade alla hästarna. 
Sen åkte vi hem och jag har gått med Bella och hängt på Vera.
 
Köpte även nya stigbyglar idag, ett par sprenger bow balance, en grimma och ett ländtäcke. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0