Svar på frågestunden

Vad rider du på för bett? Vad har du för sadel?
Just för tillfället rider jag på novabett hemma, tränar jag har jag oftast två-delat med kopparrullar, när jag ska tävla väljer jag lite utefer hur hon har känts, men oftast är det tvådelade med kopparrullar eller waterford jag använder. 
Jag har en John Whitaker Hunter, kalvskinn.
 
Kan du fota alla dina tävlingsoutfits och lägga ut här?
Absolut det kan jag fixa i ett separat inlägg.
 
Har du någon pojkvän?
Nej.
 
Vad är ditt mål med Belinda? (:
Årets mål är att starta 110 i hoppning och LB i dressyr. Långsiktiga mål är att tävla upp till 120 med bra resultat och gärna LA dressyr innan hon får gå in i avel, planen är att hon iaf ska få två föl till, ett ska morfar ha och ett ska jag ha.
 
Hur länge har du ridit och hur många hästar har du haft?
Har ridit i stort sett hela mitt liv, har haft 3 stycken som vi ägt och 2 på foder. 
 
Vilka tränar du för?
I hoppning tränar jag för Lina Perkovic ska även börja träna för Anna Emanuelsson.
I dressyr tränar jag för Anna Björkman.
Sen vill jag börja träna terräng, så ni får jättegärna tipsa om någon bra terrängtränare!
 
Vem är Miller, och vems är han? Vill se fler bilder på honom. Och hade inte du två fjordingar?
Ska fixa ett eget inlägg och berätta om Miller. Jo jag hade två ett tag, hade ett fjordsto som heter Ramona på foder från 2009 till 2012.
 
Ramona hon nuvarande ägare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0