Bloggtorka

Har lite brist på idéer just nu, och en hel del att göra i skolan = dålig kombination. 
 
Har nationella prov i  morgon så ska göra klart förberedelserna nu och sen sova. I morgon har jag sovmorgon men jag går upp tidigt iaf och fixar stallet, duschar och pluggar det sista. Sen kommer morfar vid 9.15 för att skjutsa mig in till bussen. Börjar 10.30 med muntliga nationella prov i svenska, sen efter det har vi yrkesteknig hela dagen. 
Måste även ringa hovslagaren i morgon bitti och förslka få en tid i veckan, för Bella slet av en sko idag. 
 
Var uppe 4 i morse för att åka på dressyrtävling med min vän Maja, fick knoppa hennes ponny när vi kom upp till stallet, vart helt ok med tanke på att jag aldrig knoppar. 
Har gått bra för dom idag, och med mer träning och rutin kommer de bli riktigt vassa!
 
Nu ikväll var jag på lagmöte, kommer att hoppa alla tre omgångar i Div. 3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0