<3

När jag var mindre har min dröm alltid varit att bli en bland de bästa i världen, rida de fina hästarna med topp stam och med perfekta exteriören. 
Vad saker och ting kan förändras på så kort tid. När jag flyttade till familjehem så hade jag möjlighet att ta med mig min ponny, men då var vi tvungna att skaffa en till häst vilket vi också gjorde. Det blev då Belinda, vi skrev kontrakt på 5år. Kraven var att hon skulle tävlas och då blev det jag som skulle få tävla henne. Jag insåg sen att det blev för mycket med två hästar för mig, så jag fick välja mellan ponnyn och Belinda. Vilket blev Belinda, hon var yngre, hon hade bättre kapacitet och var mer min typ. 
Hon var svårare än vad jag hade inbillat mig, jag tyckte jag red henne sååå bra. Men egentligen red jag henne helt fel. Jag var ny på storhäst, hon var grön. När jag sedan flyttade från familjehemmet lämnade de tillbaka henne till ägaren. Jag var helt förkrossad, vi hade inte råd att köpa henne. Men så en dag stod hon bara på gården, jag var så lycklig! Äntligen var hon MIN, min alldeles egna Belinda. Just då insåg jag att det viktigaste var inte att vara bäst i världen, ha de bästa hästarna. Jag behövde en bästa vän. 
Jag har kämpat med henne, och det känns äntligen som att vi är på rätt väg, men nu gör jag inte det utav samma anledning som från början. Jag gör det för att hon och jag tycker det är kul. She's My one and only, My soulmate ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0