Dagens ridpass x2

När ja kom hem från skolan slängde jag på mig mjukisar och cinverse och drog ut och red barbacka på Bella, gick ner till "ån" så hon fick gå lite i vattnet, sen red jag iväg till banan och red lite dressyr, och kände att gas och broms fanns, körde mycket övergångar mellan skritt trav och ökad trav, sen när hon kändes mjuk och fin la jag in lite galopp, gud vad fin hon var! Så nöjde mig där, sen skrittade jag Bella tillsammans med Hanna som va ute och gick med Halo, sen när vi passerade mig på tillbakavägen lämnade jag Bella och följde med henne. Så longerade vi Halo lite så hon fick bralla av sig lite innan jag fick hoppa upp. Sådär jättebra i mjukisar och converse, på en oinriden häst.. Jaja det gick bra och hon var supersnäll! 
 
 
en bild på Halo bara någon månad gammal ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0