Idag blir det tömkörning över cavaletti och i morgon ska vi ta en promenad/barbacka tur ut i skogen tillsammans.
Vi flyttade ju även till nytt stall, och trivs super där! Bella är lite rädd för grisen som bor där men hon kommer vänja sig, men det är bra med lite miljöträning. Haha
Jag bjussar på bilder från igår som världens bästa Evelinn tog ❤️






























0