I tisdags i skolan åkte vi in till Örebro och skrapade soprum. Sen när vi var klara med det målade vi plank i skolan. Sen åkte jag hem och skrittade ut med Hanna innan vi hade usek möte. I onsdags följde Marielle med mig hem, vi började med att tömköra Bella, sen smörjde vi sadel och träns. Sen kom mamma och hämtade oss o vi åkte hem och städade och lagade mat. Blev vildsvinsfilé, broccoli, pommes och sås, supergott!
I torsdags hade vi frilufs dag i skolan så vi vandrade och lagade mat över eld. Var tillbaka typ 13.30 och då fyllde vi ett papper innan vi slutade. Tog tåget till Örebro och gick till lägenheten och skurade trappuppgången. Sen kom Johan och hämtade mig och körde mig till stallet. Skrittade ut barbacka med Hanna sen skulle hon trimma lite så Bella och jag kollade på. Sen ringde jag mamma och hon sa att bellas nya benskydd hade kommit! Så när mamma kom provade vi dom och släppte ut Bella. Igår var jag i skolan och hade svenska och engelska, sen åkte jag till stallet och tömkörde Bella. Skyndade mig tillbaka till bussen och åkte till Hallsberg igen och solade, sen drog jag och ewe och köpte färg för att måla om hennes vardagsrum! Åkte hem med 20.25 bussen, käkade kvällsmat sen däckade jag i sängen!


0