Övrigt Resten av sommarn. 10 juli 2015 17/7 - Slutar jobbet. 20/7 - Ullared! - Hovslagaren kommer. 21/7 - Åker ner till Camilla. 3/8 - Återbesök med Bella på Husaby. Sen får vi helt enkelt se vad som händer, men vill gärna komma iväg till grönan eller liseberg innan sommaren e slut. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0