Photos by me Bebisar 23 februari 2015 Finns en kvar en supersnygg hane, om nån läsare är intresserad. Länk till hemsidan. Wilma Ahlborg Åhhhh guud vilka söta! Jag dör, åh va mysigt med små valpar. Åh! Ha en jättemysig kväll, kramis Sofie Nämen så söta!! Svar: Ja verkligen, :') Josefin Blomberg Emma Så sjukt söta Kram Svar: Ja visst är de! Josefin Blomberg Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
3