Bebisar
 
 
Finns en kvar en supersnygg hane, om nån läsare är intresserad. Länk till hemsidan.
 
Wilma Ahlborg

Åhhhh guud vilka söta! Jag dör, åh va mysigt med små valpar. Åh! Ha en jättemysig kväll, kramis

Sofie

Nämen så söta!!

Svar: Ja verkligen, :')
Josefin Blomberg

Emma

Så sjukt söta

Kram

Svar: Ja visst är de!
Josefin Blomberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress