Pay & Jump

 
85, kändes helt okej på framhoppningen lite het, men det gick bra. Inne på banan skrittade jag först runt så hon fick se alla hinder. Fick min startsignal och red mot ettan, den hoppade hon jättefint, tvåan tittade hon på men tryckte på och hon hoppade, sen flöt allt på jättebra. 
 
 
95, framhoppningen kändes super, hon var mer fokuserad och lyssnade på mig. När ja kom om gick jag runt så hon fick se hindrerna igen. Jag fick min startsignal och sen fattade jag galopp, ettan likabra där men tvåan blev tvärstopp, hade ingen bra galopp ur sväng så tar det helt och hållet på mig, blev bättre när vi kom igen. Trean kom på linje tryckte på henne lite för mycket till det så hon stannade, men det var för att rädda oss, hade hon hoppat hade vi antagligen kraschat totalt. Sen kom jag om på det och det flöt på jättebra där också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0