Ta upp fotandet

Som jag berättade i inlägget om mig så tycker jag väldigt mycket om att fota, dock så har det legat på is ett tag men nu har jag planer på att ta upp det igen. Och då behöver jag motiv att fota, blir väldigt tråkigt och ensidigt om jag bara är hemma och fotat till exempel Bella i hagen. 
Därför söker jag ekipage att fota, eller om jag ska fota bara en häst eller annat djur, kan även tänka mig att fota människor, allt för att utvecklas!
Hör gärna av er till mig på facebook eller skicka iväg ett mejl till [email protected]!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är grymt duktig! Så himla proffesionellt!!

Svar: åh tack så mycket, vad glad jag blir!
Josefin Blomberg

2015-01-20 @ 21:45:03
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: tack så hemskt mycket! :')
Josefin Blomberg

2015-01-21 @ 13:37:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0